forum

Ditt innspill til et bedre regnskapsprogram

Chat

Får ikke lagret - bokføring

0
De siste par dagene har jeg opplevd flere ganger at jeg ikke får lagret bilag etter at jeg har fylt ut kontering, beløp etc. Det gjelder både finansbilag og i hvert fall leverandørfaktura.

Jeg har forsøkt å "hoppe over" og da klart neste bilag, for så å se samme feil i påfølgende bilag.

Bilagene er opprettet fra innskannet og det skjer altså ingenting når jeg trykker "Lagre og neste". "Hopp over" og "Avbryt" fungere. Jeg har feilen med både Chrome og Firefox nettleser
opprettet 20 Des, 2015 i Forslag & Feil » Teknisk og drift av gtn

1 Svar

Hei,

Takk for at du tar kontakt om dette, og jeg må beklage at du opplever problemer!

Vi oppdaget denne feilen tidlig i dag, og det er allerede sendt ut en oppdatering som skulle løse problemet. Dermed skal du nå forhåpentligvis kunne trykke "Lagre" og "Lagre og fortsett" igjen. Om du fremdeles skulle oppleve problemer, må du bare ta kontakt med oss i supporten på info@e-conomic.no eller på telefon 21 98 42 21. smiley

Best regards

Anne

e-conomic international a/s · www.e-conomic.com

Filipstad brygge 1 · 0252 Oslo
Tlf. nr.: +47 2198 4221

besvart 21 Des, 2015 Forslag & Feil av Anne
Dette problemet "kommer og går" med ujevne mellomrom, så dette er ikke et nyoppstått problem. Som nevnt over oppstår dette typisk ved skannede bilag. Eneste som nytter er å logge helt av e-conomic og logge inn på nytt igjen

Takk for beskjed om at du også har opplevd dette.

Hvilken nettleser er det du bruker? Om du ikke allerede har testet å bytte nettleser (f.eks. Chrome eller Firefox), vil det være supert om du kan ta en test med det - så kan vi eventuelt utelukke at det er et nettleserspesifikt problem.

Det kan være at å slette cache and cookies også kan bidra til mer stabilitet, da vi som sagt kjørte ut en oppdatering for å løse dette problemet den 21.12.15. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 21 98 42 21 mellom 09-14 dersom du fremdeles opplever at du ikke får lagre bilag - så håper jeg vi kan finne en løsning!

Best regards

Anne Øvsthus

e-conomic international a/s · www.e-conomic.com · Filipstad brygge 1 · 0252 Oslo
aov@e-conomic.com  Tlf. nr.: +47 2198 4221

Forslag & Feil

Her kan du komme med forslag eller svare på innlegg om systemegenskaper eller funksjoner for å forbedre e-conomic.

Du kan også rapportere feil du har oppdaget under arbeidet i regnskapssystemet e-conomic.

Et statusmerke på hvert forslag eller hver rapporterte feil viser implementeringsstatus, og du kan stemme poster opp og ned ved å bruke pil opp/pil ned.