forum

Ditt innspill til et bedre regnskapsprogram

Chat

Tilknytt scan til lagerleverandørfaktura

0
Via danske forum og chat har jeg nå funnet ut at funskjonen med å legge til et scannet dokument til lagerleverandørfaktura er fjernet og byttet ut med hent fil fra datamaskin.

For oss som bruker disse funksjonene aktivt er dette utrolig frustrerende og ødelegger arbeidsflyten.

Jeg skjønner at noen få har ønsket denne funksjonen, men kan ikke ved et tilfelle se at man har ønsket å fjerne den gamle.

Det ultimate her ville vært å ha to linker når man oppretter lagerlevfak. En til hent fil fra datmaskin og en for hent fil fra innskannet.

Er det slik at dette er en permanent endring til det verre?
opprettet 24 Sep, 2015 i Forslag & Feil » Lagerstyring av Tor Ånon Kleivane

2 svar

Takk for din tilbakemelding Tor :)

Jeg kan godt forstå at det er frustrerende at arbeidsflyten man er vant til endrer seg.
Men vi har hatt en oppdatering av systemet som innebærer bl.a. en forbedring som skal gjøre det enda enklere for deg å legge til dokumenter til dine lagerleverandørfakturaer.

Nå fungerer det på samme måte som når du henter filer til Salgsfakturaer: du henter dokumentene fra din lokaldrive fra PC'en din (som vist på bildet). Etter at lagerleverandørfakturaen er bokført, kan du også legge til det innskannede dokumentet (under ubehandlet).

Ønske ditt om å få funskjonen tilbake er notert, og vi følger opp hvor mange  det er som ønsker det samme.

Til andre brukere vil jeg anbefale, at hvis dere ønsker denne workflowen tilbake så stem på dette innlegget her og/ eller skriv en kommentar under, så blir det tatt med i betraktningen :)

Med vennlig hilsen / Best regards

Lena Hansen Montalvão

e-conomic norge as • www.e-conomic.no

PB 6687 St. Olavsplass • NO-0129 Oslo

lhm@e-conomic.com • Tlf. nr.: 21 98 42 21

besvart 24 Sep, 2015 Forslag & Feil av Lena
Hei Tor,

Nå kan jeg med glede si at ditt ønske er blitt hørt, og at du nå både kan hente vedlegg fra "ubehandlet" og legge ved lokal fil når du oppretter en lagerleverandørfaktura.
Ønsker deg en riktig god dag

Med vennlig hilsen / Best regards

Lena Hansen Montalvão

e-conomic norge as • www.e-conomic.no

PB 6687 St. Olavsplass • NO-0129 Oslo

lhm@e-conomic.com • Tlf. nr.: 21 98 42 21

besvart 6 Okt, 2015 Forslag & Feil av Lena

Forslag & Feil

Her kan du komme med forslag eller svare på innlegg om systemegenskaper eller funksjoner for å forbedre e-conomic.

Du kan også rapportere feil du har oppdaget under arbeidet i regnskapssystemet e-conomic.

Et statusmerke på hvert forslag eller hver rapporterte feil viser implementeringsstatus, og du kan stemme poster opp og ned ved å bruke pil opp/pil ned.