forum

Ditt innspill til et bedre regnskapsprogram

Chat

Kreditnota med egen nummerserie

0
Hei,

Vet ikke om mange gjør dette men jeg har en egen nummerserie på kreditnota. Det hadde vært veldig fint hvis dette hadde vært mulig å sette opp. Kanskje ha som et eget valg i oppsett "egen nummerserie ved kreditnota" og det igjen aktiverer feltet "Kreditnota" under nummerserier så det kan bli endret.
opprettet 24 Jul, 2015 i Forslag & Feil » e-conomic generelt av Senking.no

1 Svar

Hei,

Som du sikkert kjenner til er det kun en nummerserie for fakturaer i e-conomic, slik at både fakturaer og kreditnotaer havner inn under samme kronologiske nummerserie. Det er med bakgrunn i at nummerekkefølgen skal være tett og at det ikke skal kunne finnes duplikat av fakturaene/kreditnotaene som man oppretter.

Men dersom man har som forbehold at det ikke skal kunne opprettes en nummerserie for kreditnotaer som er lik den man har for fakturaer, kan jeg godt forstå ditt ønske.

Jeg takker for innspill til forbedringer av programmet og tar det videre som et ønske til våre teknikere.

Med vennlig hilsen / Best regards

Anne Grete Tveit

e-conomic norge as • www.e-conomic.no

PB 6687 St. Olavsplass • NO-0129 Oslo

info@e-conomic.com • Tlf. nr.: 21 98 42 21

besvart 29 Jul, 2015 Forslag & Feil av Anne Grete Tveit

Forslag & Feil

Her kan du komme med forslag eller svare på innlegg om systemegenskaper eller funksjoner for å forbedre e-conomic.

Du kan også rapportere feil du har oppdaget under arbeidet i regnskapssystemet e-conomic.

Et statusmerke på hvert forslag eller hver rapporterte feil viser implementeringsstatus, og du kan stemme poster opp og ned ved å bruke pil opp/pil ned.