forum

Ditt innspill til et bedre regnskapsprogram

Chat

Gi utsettelse på bokført faktura

0
Hei,

Jeg mener at det å kunne gi utsettelse på en faktura som allerede er bokført og sendt til kunde er noe som burde være på plass i systemet deres. Vi sitter flere å fakturerer og det blir veldig mange notater etc så det ikke blir generert purringer på disse kundene som trenger utsettelse.
opprettet 24 Jul, 2015 i Forslag & Feil » e-conomic generelt av Senking.no

1 Svar

Hei,

Jeg er enig i at det i noen tilfeller ville være en god idè å kunne utsette forfallsdato på fakturaer som har vært bokført.

Dersom man er flere involverte, som i ditt tilfelle, vil jeg anbefale dere å lage en kreditnota og deretter en ny faktura med oppdatert forfallsdato, slik at det ikke blir sendt ut purringer til kunder som dere har lovet en forlenget forfallsfrist. Det er ikke en optimal løsning, men inntil videre er det hva programmet kan tilby.

Vi tar med ønsket ditt videre til teknikerne våre.

Takk for innspillet ditt!

Med vennlig hilsen / Best regards

Anne Grete Tveit

e-conomic norge as • www.e-conomic.no

PB 6687 St. Olavsplass • NO-0129 Oslo

info@e-conomic.com • Tlf. nr.: 21 98 42 21

besvart 29 Jul, 2015 Forslag & Feil av Anne Grete Tveit

Forslag & Feil

Her kan du komme med forslag eller svare på innlegg om systemegenskaper eller funksjoner for å forbedre e-conomic.

Du kan også rapportere feil du har oppdaget under arbeidet i regnskapssystemet e-conomic.

Et statusmerke på hvert forslag eller hver rapporterte feil viser implementeringsstatus, og du kan stemme poster opp og ned ved å bruke pil opp/pil ned.