forum

Ditt innspill til et bedre regnskapsprogram

Chat

Drilldown i rapporter

0
Hei

Drilldown i rapporter ble implementer ca 3 år siden, men kun i noen få rapporter. Det hadde vært veldig nyttig om dette også var implementert i rapportene "Kontokort", "Kundekontokort" og "Leverandørkontokort".

Som det er i dag så må vi notere ned bilagsnummeret det gjelder og gå ut av den aktuelle rapport og inn på "Posteringer" rapporten, for å undersøke videre føringen av bilaget det gjelder. Drilldown i rapporter er veldig nyttig og gir god arbeidsflyt.

Hilsen,

Ferhat Atan

EAZWAY.no

info@eazway.no | www.eazway.no

opprettet 24 Jun, 2015 i Forslag & Feil » e-conomic generelt av EAZWAY.no

1 Svar

Hei,

Ja, vi er alle sammen glad for å ha drilldown funksjon i feks mva oppgave, saldobalanse og andre rapporter. Jeg er helt enig med deg om at det gjør arbeidsflyten enklere.

I de tre rapportene som du nevner er det ikke drilldown pr dags dato - jeg skal ta det med videre.

Om du har skannet et bilag er det mulig å se det aktuelle bilaget/dokumentet, men jeg forstår at det ikke viser detaljene om hvordan det er bokført.

I "Kundesaldoliste"  har du mulighet til å se hvordan de ulike postene er ført til høyre "vis transaksjoner", forutsatt at det er huket av for "Vis detaljer" når man skal se rapporten. Dette kan jo kanskje være et alternativ for deg.

Med vennlig hilsen / Best regards

Anne Grete Tveit

e-conomic norge as • www.e-conomic.no

PB 6687 St. Olavsplass • NO-0129 Oslo

info@e-conomic.com • Tlf. nr.: 21 98 42 21

besvart 24 Jun, 2015 Forslag & Feil av Anne Grete Tveit

Forslag & Feil

Her kan du komme med forslag eller svare på innlegg om systemegenskaper eller funksjoner for å forbedre e-conomic.

Du kan også rapportere feil du har oppdaget under arbeidet i regnskapssystemet e-conomic.

Et statusmerke på hvert forslag eller hver rapporterte feil viser implementeringsstatus, og du kan stemme poster opp og ned ved å bruke pil opp/pil ned.