forum

Ditt innspill til et bedre regnskapsprogram

Chat

Ikoner for bilagstype i Utligningsvinduet

0
Hei

Når man bokfører en kundebetaling eller leverandørbetaling, så går man inn på "Fakturaer" feltet for å utligne betalingen mot en faktura. Her inne vil man jo se både fakturaer, kreditnotaer og betalinger som står åpne.

Noen ganger er denne listen så lang at man mister oversikten. Det ville hjelpe om man hadde en kolonne med bilagstype ikoner, slik at man enkelt kan se hva de ulike bilagene og beløpene gjelder. Disse ikonene er allerede synlige i de fleste andre lister og rapporter, så jeg håper at vi også kan få det inne i Utligningsvinduet.

Hilsen,

Ferhat Atan

EAZWAY.no

info@eazway.no | www.eazway.no

opprettet 18 Jun, 2015 i Forslag & Feil » e-conomic generelt av EAZWAY.no

1 Svar

Hei Ferhat, og takk for forslaget :)

Et tips er å legge inn kunde- eller leverandørnummet først, før du trykker på Utlign. På den måten vil listen som kommer opp bli mindre. Håper dette kan hjelpe deg litt på vei mens jeg sender det til utviklingsavdelingen :)

Med vennlig hilsen / Best regards

Lena Hansen Montalvão

e-conomic norge as • www.e-conomic.no

PB 6687 St. Olavsplass • NO-0129 Oslo

lhm@e-conomic.com • Tlf. nr.: 21 98 42 21

besvart 18 Jun, 2015 Forslag & Feil av Lena
Hei Lena

Dette gjør faktisk, men det finnes kunder og leverandører med mange transaksjoner og da er vi like langt. Jeg håper dere kan se verdien av en slik liten implementering. Når det allerede er gjort på de fleste andre lister og rapporter, burde dette ikke være en for stor oppgave å løse.
Ja, vi ser verdien av forslaget ditt.

Forslaget er sendt til utviklingsavdelingen :)

Forslag & Feil

Her kan du komme med forslag eller svare på innlegg om systemegenskaper eller funksjoner for å forbedre e-conomic.

Du kan også rapportere feil du har oppdaget under arbeidet i regnskapssystemet e-conomic.

Et statusmerke på hvert forslag eller hver rapporterte feil viser implementeringsstatus, og du kan stemme poster opp og ned ved å bruke pil opp/pil ned.