forum

Ditt innspill til et bedre regnskapsprogram

Chat

Forbedringsforslag til Skanning modulen

0
Skanning er vel den mest brukte tilleggsmodulen til e-conomic og jeg bruker den daglig. Jeg ser et par svakheter i den som jeg håper kan forbedres:

1. Når man fører et bilag og ser det skannede dokumentet, så burde det være mulig å zoome direkte på dokumentet. Det er allerede 4 knapper oppe til venstre for dokumentet, så det burde være mulig å legge inn 2 knapper til der, en for å zoome inn og en for å zoome ut igjen. Per dags dato, må jeg enten bøye meg fram til skjermen for å kunne lese visse dokumenter, eller så må jeg deattache dokumentet, som da havner på et eget vindu, og bruke zoomingen der. Dette er jo ikke optimalt, og jeg håper på en forbedring her.

2. Det burde være mulig å endre noten på dokumentet mens man er i bokføringsbildet. For eksempel, hvis man fører diverse bilag og oppdager at et dokument er skannet dobbelt, så kunne man enkelt redigere noten på dokumentet og notere at den skal slettes etterpå.

Jeg synes skanning modulen er veldig bra, men med disse forbedringene, blir den enda bedre.

Hilsen,

Ferhat Atan

EAZWAY.no

info@eazway.no | www.eazway.no

opprettet 22 Mai, 2015 i Forslag & Feil » Skanning av EAZWAY.no
redigert 22 Mai, 2015 av EAZWAY.no

1 Svar

Tusen takk for forslag til forbedring :)
Vi i supporten blir alltid glad for slike bidrag.

Jeg skal ta det med videre til de som sitter på utviklingsteamet vårt! :)

Med vennlig hilsen / Best regards

Lena Hansen Montalvão

e-conomic norge as • www.e-conomic.no

PB 6687 St. Olavsplass • NO-0129 Oslo

lhm@e-conomic.com • Tlf. nr.: 21 98 42 21

besvart 26 Mai, 2015 Forslag & Feil av Lena
Hei igjen

Her er ytterligere forbedringsforslag til skanning modulen:

3. Når et skannet dokument består av flere sider, så har vi per i dag en grå knapp oppe i midten med navigasjonspiler. Dette fungerer ikke helt optimalt da det tar tid for e-conomic å gå fra den ene siden til den andre og noen ganger er det slik at man må se bunnen av den ene siden og toppen av den neste siden på samme tid. Derfor hadde det vært bedre om dokumentet ble vist med alle sidene samtidig, hvor man kunne bruke rullegardinen som finns på høyre siden.

4. Forbedringen i punkt 3 vil også skape plass til å flytte de knappene som i dag er oppe til venstre, slik at de står oppe i midten. Når de står oppe til venstre så hender det noen ganger at de skjuler informasjon som er på dokumentet.

Hilsen,

Ferhat Atan

EAZMAN
Så bra at du har enda flere gode forslag! :)

Engasjement fra våre kunder om hva som bør bli bedre tar vi alltid alvorlig.

Dette blir som de andre videresendt til tekniskavdeling.

Forslag & Feil

Her kan du komme med forslag eller svare på innlegg om systemegenskaper eller funksjoner for å forbedre e-conomic.

Du kan også rapportere feil du har oppdaget under arbeidet i regnskapssystemet e-conomic.

Et statusmerke på hvert forslag eller hver rapporterte feil viser implementeringsstatus, og du kan stemme poster opp og ned ved å bruke pil opp/pil ned.