forum

Ditt innspill til et bedre regnskapsprogram

Chat

Innlesing av returdata fra remittering - noen som får dette til å fungere ?

+2
Er det noen som bruker remittering og får lest inn returdata fra banken ?  Vi får remittert helt greit men vi får IKKE hentet inn returdata i den spesielle funksjonen for dette.

Vi har prøvd forskjellige nettlesere, men det dukker ikke opp noen data i kassekladden ved import.

Det har så langt ikke lykkes for Economic å hjelpe oss med dette.
opprettet 12 Nov, 2013 i Forslag & Feil » Dataimport og -eksport av Helge M
Interessant - jeg var ikke klar over at man også kan lese inn returdata til kassekladdene. Vet det er en funksjon for innlesning av OCR-filer, men har aldri hørt om noen løsning for utbetalingene. Er det noen som har lyst til å dele fremgangsmåten?
Hei Øyvind

Man går bare inn på den kassakladden man vil importere det til og klikker på "Andre alternativer" og velger "Importer betalinger".
Finner ikke noen slik funksjon under "Andre alternativer". Er det noe annet oppsett som må gjøres først?
Hei Øyvind

Send meg avtalenummeret på klienten så skal jeg se om det er aktivert import funksjon for returfiler. Du kan sende det til vår support email info@e-conomic.no

1 Svar

Hei Helge

Vil du sende meg filen du prøver å lese inn og gi meg tilgang til klienten det gjelder så skal jeg ta en nærmere kikk på dette.

Med vennlig hilsen / Best regards

e-conomic norge

Aker Brygge Business Center
Postboks 1433 Vika
0115 Oslo

besvart 12 Nov, 2013 Forslag & Feil av e-conomic support

Forslag & Feil

Her kan du komme med forslag eller svare på innlegg om systemegenskaper eller funksjoner for å forbedre e-conomic.

Du kan også rapportere feil du har oppdaget under arbeidet i regnskapssystemet e-conomic.

Et statusmerke på hvert forslag eller hver rapporterte feil viser implementeringsstatus, og du kan stemme poster opp og ned ved å bruke pil opp/pil ned.