forum

Ditt innspill til et bedre regnskapsprogram

Chat

FEIL I ØREAVRUNDIG VED BRUK AV FORDELINGSBILDET

0
Jeg fører en faktura som skal fordeles på to kostnadskonti - bruker fordelingsbildet og bruker netto når det gjelder mva - dvs at systemet beregner mva.  Så får jeg oppgitt en ørediff som jeg fører vekk på en kostnadskonto og det vises at det ikke er mer til fordeling. Dette har fungert bra til nå.

Problemet nå er at jeg da får en beskjed om at bilaget er 1 øre i ubalanse (nede til venstre i det nye fordelingsbildet med rød skrift).  Feltet på toppen viser imidlertid at bilager ER i balanse.

Hvordan løser vi dette ?
opprettet 15 Sep, 2013 i Forslag & Feil » Annet av Helge M

2 svar

Hei Helge

Kan du sende en screenshot av dette til vår support så blir det mye lettere å se hva som er feilen her.

Med vennlig hilsen / Best regards

e-conomic norge

Aker Brygge Business Center
Postboks 1433 Vika
0115 Oslo

besvart 16 Sep, 2013 Forslag & Feil av e-conomic support
Det er nå 27 sept & feilen er enda ikke korrigert. Det må da väre enkelt å rette opp en öresavrudingsfeil, det var jo rätt för. Feilen gjelder både gammel & ny design.

Fordelingsvinduet kan overhode ikke brukes & en kan ikke fordele kostnader i e-conomic!!!!!!!
Hei

Vil du vennligst sjekke om dette nå fungerer som det skal?

Med vennlig hilsen / Best regards

e-conomic norge

Aker Brygge Business Center
Postboks 1433 Vika
0115 Oslo

besvart 29 Nov, 2013 Forslag & Feil av e-conomic support

Forslag & Feil

Her kan du komme med forslag eller svare på innlegg om systemegenskaper eller funksjoner for å forbedre e-conomic.

Du kan også rapportere feil du har oppdaget under arbeidet i regnskapssystemet e-conomic.

Et statusmerke på hvert forslag eller hver rapporterte feil viser implementeringsstatus, og du kan stemme poster opp og ned ved å bruke pil opp/pil ned.