forum

Ditt innspill til et bedre regnskapsprogram

Chat

Tusenskille faktura

0
Hei.

Jeg meldte for mange måneder siden om at det ikke var mulig å bruke mellomrom som tusenskille på utg.faktura. Er dette noe som er forsøkt ordnet? Ønsker å ha mulighet for å bruke dette alternativet når det finnet som valgmulighet i design og layout.
opprettet 6 Mai, 2013 i Forslag & Feil » Fakturadesign- og layout av HSH

1 Svar

Hei

Dette er rapportert inn til våre utviklere, men det ser ikke ut til at det har fått prioritet enda. Vi har en lang liste med ting vi ønsker skal bli fikset eller forbedret, men det ser ikke ut til at det med mellomrom som tusenskille tegn har fått prioritet enda. Hvis du vil så kan jeg nevne at tusenskille tegnet punktum (eller ingen) kan brukes inntil videre. Jeg håper du kan leve med dette og vi kommer til å informere i blogg når dette kommer.

Med vennlig hilsen / Best regards

e-conomic norge

Aker Brygge Business Center
Postboks 1433 Vika
0115 Oslo

besvart 6 Mai, 2013 Forslag & Feil av e-conomic support
Det er greit å vite at det er meldt inn til teknisk, selv om det enda ikke er prioritert. Benytter i dag punktum som tusenskille, det fungerer ok, men det er ikke førstevalget.

Forslag & Feil

Her kan du komme med forslag eller svare på innlegg om systemegenskaper eller funksjoner for å forbedre e-conomic.

Du kan også rapportere feil du har oppdaget under arbeidet i regnskapssystemet e-conomic.

Et statusmerke på hvert forslag eller hver rapporterte feil viser implementeringsstatus, og du kan stemme poster opp og ned ved å bruke pil opp/pil ned.